Valborgshelg

Det har varit valborg och fest! Jag befann mej i Uppsala tillsammans med vänner och annat trevligt folk. Blev en hel del dricka, fick ur mig en del under eftermiddagen, men på kvällen med ännu mer dricka slutade med att jag somnade sött med all dess alkohol i kroppen. Igår hade jag ångest, men proppade ändå i mej 5 rostade mackor med ost. Åt dessutom en glass tillsammans med en vän. Den innehöll 70 kcal. Hade tänkt träna igår men var på tok för bakis för att orka stå på ett springband eller hoppa runt. Skulle nog ha spytt av hoppandet. Idag har jag ätit en nötkräm a 19 gram än så länge, ska försöka hålla mig till morötter och vatten idag, kompensera lite. Hur har ni haft det under valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0