Våg imorgon

Efedrinet tillsammans med koffeinet fungerar helt otroligt. Var först på gymmet en timme, sedan körde jag ett medelpass och visst, klart det kändes i benen och armarna, men jag skulle fan kunnat kört en timme till om det var så. Är pigg, hyffsat uppåt nu och ska snart städa och diska. De ser för taskigt ut här! Imorgon ska jag införskaffa mig en våg, har vägt mig hos kompisar och familjen senaste tiden, men imorrn blir det en egen! Ska invistera i en bra också, ingen 39 kr från ikea.

Har tänkt mig denna! 199 kr på Claes Ohlson

Ätit:  Lunch: Sallad med en kompis, innehöll Fullkornspasta, ägg, kyckling, sallad, tomat, gurka, rostbiff, fetaost + massa dressing, ångrar mig något otroligt att jag tog dressing på.. Annars hade det känt helt okej.

Tränat: 1 timme gym, 1 timme medelpass

Spytt: Försökte när jag kom hem från lunchen, men jag gick inte, kom bara saliv.

Rökt: 4 cigg

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad ska du göra ikväll? :D

2009-05-04 @ 18:28:24
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0