Ska visa !

För fem minuter sedan tog jag min första efedrin tablett, än så länge känner jag inget speciellt. Är lite skakig i händerna dock, blir stavfel då jag skriver till exempel. Ska vänta med att träna i 1 timme till för att se så jag inte börjar må illa, yra eller sådär. Har ju läst på internet att vissa reagerar dåligt på efedrin medan vissa reagerar hur bra som helst. Spännande! Jag har också läst att vissa blir glada, lite uppåt av effe. Jag hoppas verkligen att jag är en av dom då jag är nere i en svacka just nu. GÄller min föredetta pojkvän, han har börjat dejta en ny tjej, och det tar hårt som fan på mig. Igår låg jag i sängen och grät till klockan 02 innan jag till slut somna av utmattning. Jag kan knappt tänka på annat just nu, vill bara visa världen att jag är stark, klarar att gå ner i vikt och blir en sån som tjockisar som jag kallar "fan va fin kropp". Jag vet att jag ska klara det här, jag vet att jag kan. Jag är så trött på att vara en av de fula, den som aldrig blir uppraggad på krogen, den som aldrig kan bära upp snygga kläder och den med fet röv, fet mage och äckliga feta armar. Jag vill inte vara en av de fula, en av de tjocka. Jag vill visa min föredetta pojkvän att han valde fel, att han gjorde fel. Vill visa mamma att jag kan bli en av de snygga, vill visa alla! Vill så gärna. och jag ska klara det!

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76
75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63
62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49
48



Kursiv visar min startvikt, Understrucket visar var jag befinner mig just nu och målvikten är med fet stil...
Jag har en lång väg att gå, men jag ska klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0