Lavemang

Igår kväll runt 20 tog jag en lavemangtablett, det stod på förpackningen att det skulle börja verka efter 6-12 timmar. Min tanke var såklart att pricka in natten så att ingen annan i lägenhetshuset skulle höra mej skita ur allt i tjocktarmen liksom. Men fan också! Klockan 08.50 imorse vaknade jag med kraftig magvärk, gick på toa och jaa, där stannade jag i ca 20 minuter och de bara kom och kom... Och nu vågar jag knappt gå utanför dörren, tänk om hela huset hört mig skita som ett as hela morgonen??

I alla fall var det värt det, vågen visade 0,4 hg mindre på en gång. Ska ta sån där tablett ungefär en gång var tredje vecka tänkte jag mig. Vill inte ta för ofta då detta kan resultera i att tarmen slutar jobba själv..


Som sagt, dagen har varit dålig annars eftersom jag haft besök, är så svårt att inte äta när andra gör det.

Ätit:
Frukost: 2 knäckebröd med ost och smör
Lunch: 1 skorpa + 2 knäckebröd med smör och skinka
Mellis/fika: 2 rån med vanilj mellan och kaffe med mjölk
Middag: Kinabuffé, inkluderar mängder med ris, kyckling, kokosmjölk, friterat, biff i bambuskott + glass med chokladsås på det

Tränat: Ingenting, inte hunnit dålig jävla bortförklaring!!!!!!

Spytt: 1 gång i 2 omgångar efter kinamaten, fick upp glassen i alla fall... Älskar känslan av att få ur mig mat, stoltheten!

Rökt: 4 cigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0