Jobbat!

Idag har jag jobbat på en pub hela kvällen, vilket har inneburit en cider, småklunkar av en grogg och potatis, kött och sås.. Jag var däremot så smart att jag hällde ut i stort sätt hela cidern inne på toaletten. Visst, slöseri men jag kunde bara inte dricka det. Visste att om jag skulle dricka så skulle jag ha ångest, och jag orkar inte det just nu. Såsen däremot var väldigt tunn så det kändes skönt, antagligen inte så fet med andra ord !!


Annars så har jag ätit en mjuk macka och två knäckemackor till frukost, sedan pyttipanna till lunch. Så idag har jag säkert fått i mig alldeles för många kalorier, men vågen visar en så länge ingen skillnad. Imorron blir det hårdträning och ska även tvätta. FAN för att tvätta, såååå tråkigt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0