Bränd tunga

Jag har bränt mig på tungan. Åt en varma koppen nyss och nu bränns det som tusan. Ajajaj! Jävla varma vatten! Gör fan ondare än vad man tror att bränna tungan!

Idag mår jag lite bättre än igår, tänker fortfarande bara på mitt ex och hans nya.. men jag inser att jag måste ta tag i mitt liv, börja om från början och så småningom kanske jag till och med kan få känslor för någon annan? Varför ska kärlekslivet vara så förbannat svårt? Önskar ibland att jag aldrig mer behövde bli kär, aldrig mer få känslor för någon och framför allt så önskar jag att mina känslor för mitt ex ska försvinna helt och håller och aldrig mer komma tillbaka!

Jag köpte vågen idag, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0