min dröm

En av mina högsta drömmar i världen, vet ni vad det är?
Jo, det är att få ströva omkring på New Yorks gator, iförd en klänning och ett par höga klackar.. och 20 kg lättare. Det är ofta något som jag dagdrömmer om.. tror ni att jag någonsin kommer få uppleva det?

Idag har jag haft ångest och gråtit större delen av kvällen. Ångesten tar snart över mig, den tär på mig och mitt inre. Varför just jag? Varför skulle jag bli så här?

Ätit:
Frukost: 2 "mörka" mackor med smör och ost + ett äpple
Middag: 1 schnitzel och 1 dl pasta
Dryck under dagen: Fun light

Tränat: Ingenting.. jag är så jävla lat, jag blir så arg på mej själv. varför tränade jag inte, usel .

Spytt: 0 gånger

Rökt: 4 cigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0