Helgen skit

I helgen har jag besökt min familj i en annan stad. Och jag har ätit lika mycket under två dagar som under en vanlig vecka hemma. De va länge sen jag mådde så dåligt som jag gör nu. Kunde inte somna igår, låg mest och tänkte på att all förra veckans träning var förgäves. Har ångest och är förbannad på mig själv. Det är dessutom både svårt och jobbigt att behöva kräkas här. Det är lyhört och alltid folk som rör sig i huset. Har kunnat spy två gånger under hela helgen, och de va korta gånger, alltså lite spya. Räknar kalorierna som jag stoppat i mig gång efter gång, är massvis, tonvis.

Ikväll ska jag gymma, i minst två timmar. Nu måste jag köra stenhårt, inga undanflykter. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0