29/4

Nu är jag full, klockan är 21.30 och jag är full. Hur illa är det på en skala??

Ätit:
Frukost: 2 knäckebröd med ost och smör
Lunch: inget
Middag: 1½ grillad korv
Dryck: fun light + cider

Tränat: 2 timmar på gymmet KÄNDE MIG DUKTIG!

Spytt: 1 gång nyss, vill få ur mig alkoholens mängder med kalorier, kräkset smakar surt och illa!

Rökt: 3 cigg, duktigt!

Imorn är de valborg, vilket innebär mkt alkohol, fan de känns illa, men samtidigt vill jag ha kul.. Får försöka spy då jag kommer hem, så mkt det bara går... Idag tog jag en koffeintablett, börjar med det eftersom jag inte visste effekten, kände faktiskt inget speciellt... så i övermorgon då ska jag börja med effedrinet också, får vi se! Jag är förväntansfull som fan! Men har hört att man absolut inte ska blanda det med alkohol, så därför jag inte tog de idag eller imorn... Men sen så! ååh, förväntansfull!

Kommentarer
Postat av: Maria Ulmefors

sv: åh men tack :) nu blev jag glad

2009-05-01 @ 21:44:07
URL: http://mariiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0