mig

Jag har lovat mig själv att vara ärlig. så jag ska vara ärlig.

Jag är en tjej på 20 som för tillfället bor Stockholm.
Jag är 160 lång och väger drygt 86 kilo..
Jag har den senaste tiden utvecklat ätstörningen bulimi.
Jag är alltså så pass överviktig att jag klassas som fetma.
Mitt BMI är över 25 och jag är just nu i risk för att dö i förtid av övervikt.
Jag spyr inte varje dag. Jag hetsäter.. ibland kan det vara lika mycket som jag äter på 2 dagar, sedan använder jag en tansborste för att spy upp allt. Ångesten blir för stor, allt känns meningslöst. Efterråt blir jag stolt, känner mig duktig. Mår bra för den där lilla lilla stunden som jag står ovanför toaletten och tittar ner på min spya. stolt. duktig. bra. sjukt bra. Precis så känner jag mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0